Centrum serwisowy
i naprawa z dojazdem
+48 530 493 740
pn. - pt. 10:00-19:00 sb. 11:00-15:00

Często zadawane pytania

Płatność
4 pytania
Oferty i rabaty
2 pytania
Gwarancja
2 pytania
Dostawa
3 pytania

Czy można płacić kartą?

Tak. Przyjmujemy gotówkę, karty, przelewy.

Czy wystawiacie Faktury VAT 23%?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy Faktury VAT 23%.

Kiedy płacić (przed naprawą czy po)?

Płatność mamy tylko przy odbiorze naprawionego sprzętu.

Ile kosztuje diagnoza sprzętu?

Wstępna diagnoza w naszym serwisie jest darmowa.

Co robić jeżeli jestem z poza Warszawy?

Jeżeli nie ma możliwości osobiście dostarczyć sprzęt, to można go wysłać. Państwo zamawiają kuriera lub za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłają telefon/tablet etd. do naszego punktu w Warszawie ( Warszawa 00-151, ul. Nowolipki 13 Gadget Serwis). Po zrealizowaniu naprawy wysyłamy sprzęt do klienta za pośrednictwem kuriera DPD ( przesyłka do Państwa jest opłacona przez serwis).

Czy jest możliwość płacić za pobraniem?

Tak, przyjmujemy lub wpłatę na konto przed wysyłką lub płatność za pobraniem.

Jak szybko będą mieć swój sprzęt z powrotem?

Zazwyczaj diagnostyka trwa 2-3 dni, naprawa uszkodzeń 1-3 dni. W przypadkach kiedy czas naprawy okaże się dłuższym poinformujemy o tym klienta.

Czy jest jakaś gwarancja na naprawę?

Tak, podajemy gwarancje do 180 dni w zależności od naprawy ( nie dotyczy napraw po zalaniu tzw. ”Czyszczenia od wody»).

Co obejmuje gwarancja?

Gwarancja obejmuje tylko wymieniony element ( W przypadku napraw po zalaniu bez wymiany częściej gwarancji nie udzielamy ). Gadget Serwis nie udziela gwarancji na działania sprzętu. Gwarancja nie obejmuje aksesorii ( szkła hartowanego).

Jak działa program «5% za zgłoszenie»

Przy zgłoszeniu naprawy przez naszą stronę otrzymasz rabat 5% na całą naprawę.

Macie promocji w INST lub na FB?

Tak, za subskrypcje naszego profilu na INSTAGRAM/ FB otrzymasz szkło hartowane gratis lub rabat 20 zł na naprawę.